میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

158 نیمه شب تا فردا

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

ی بار نشسته بودیم تو خونه که شنیدیم از تو کوچه یکی داره به باغ وحش حیوانات اهلی ابراز علاقه میکنه.

ی بار هم با مادر رفته بودیم بازار دیدیم ی موجود دو پای مذکری گوشی رو چسبونده به گوشش و مشغول انجام همین عمل هست.

ی بار هم یکی از بچه ها اومده بود می گفت ی موجود دو پای مذکری رو دیده که گویا حیوون اهلی درونش بیش فعال شده و ی موجود دو پای مونثی رو گرفته زیر جفتک و لگد. بعد اون موجود دو پای مونثه زیر جفتک و لگد طرف، ذکر دوستت دارم گرفته بوده.

حالا اینا اصلا به من چه! هر چقدر دلشون میخواد خر و الاغ هم باشن ولی اگه ی بار دیگه از این داستان های حمارانه تعریف کنن برام، اون روی انقلابیگری فرانسویم بالا میاد با گیوتین میرم سراغشون. نگن نگفتم!


#حالم بهم خورد از بس پسره روش دست بلند کرد و باز دختره گفت عاشقشم

#به کجا چنین شتابان رو کاری ندارم. ی خرده آروم تر، نخوری به دیوار


#سنجاقـ ـَک :

  • فاطمه غلامی

نظرات (۷)

بله؛ منم به واقع درک نمی کنم چنین مؤنث هایی رو که هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی، زیر دست و پای طرف مقابل له میشن اما خم به ابرو نمیارن و به عینه هم دیدم. به هر حال خلایق هر چه لایق!
سنجاقک هاتون مستدام!
پاسخ:
باز اگه در زندگی مشترک بود میشد گفت ی مصلحت هایی هست ولی در برابر یک غریبه ...

متشکر
چقدر این سنجاقک ها طرفدار دارند ما شاالله!
حالت به هم خورد چون تا حالا زیر مشت و لگد یه روانی نبودی...!!
پاسخ:
درستش اینه که حالم بهم خورد چون الحمدلله به فضل خدا اونقدر برای خودم و شرافتم ارزش قائل هستم که محبت و عشق و احساسم رو خرج کسی غیر پدر و برادر و همسرم نکنم، چه برسه که حاضر بشم زیر کتک های یک غریبه ابراز عشق کنم.
در ضمن
اون غریبه به هیچ وجه روانی نیست و البته کاملا هم حق داره. ناز مال زنه و ابراز نیاز مال مرد. وقتی جاش عوض بشه کاملا طبیعیه که اینطور بشه.
در ضمن ما در جایگاه توهین کردن به بندگان خدا نیستیم
اگه واقعا دلت براشون میسوزه یا هرچیز دیگه دعا کن به راه راست هدایت بشن و مطمین نباشه اگه تو در موقعیت اونا نبودی همین کارو نمیکردی
پاسخ:
ما در جایگاه توهین کردن به بندگان خدا نیستیم ... حرف خوبیه ها ولی فکر کنم ترامپ بود تو نظر قبلی به بندگان خدا گفته بود روانی!
شما در اینجا ذکر کردین که غریبه بودن؟!!

ادم روانی کم نداریم
حیف تهران نیستین اگرنه ادرس چندتا بیمارستان روانی رو بهتون میدادم تا از نزدیک برید ببینید!
قطعا کسی که اینطور فردی رو کتک میزنه روانی هست و از تعادل خارج شده اغلبشون هم باید قرص بخورند
اینم اطلاعات نیمه پزشکی کاری بود که بنده رو با ترامپ مقایسه نکنید
اونوقت نمیدونم حیوان دوپای وحشی و باغ وحش رو که نسبت دادین به این افراد،خودتونو با چه کسی میخواید مقایسه کنید اونم کسی که دایم و به وفور داره دم از ولایت مداری و انقلابی بودن میزنه


البته لحن بعضی انقلابی نماها رو هم زیاد دیدیم ما!
پاسخ:
شما پرسیدید چرا به جای مونث و مذکر و دختر و پسر، از زن و شوهر در متن استفاده نشده؟!


بله
حق با شماست
آدم روانی کم نداریم
احسنت بر این استاد گرانقدر
و تشکر از شما بابت پست زیباتون
پاسخ:
متشکر از شما
  • صبا مهدوی
  • عاشق این رگ انقلابیگری فرانسویت هستم :دی

    فقط گیوتین سلاح سرد محسوب نمیشه آیا..

    من یه مورد گوسفندیشو سراغ دارم حاج آقا پناهیان می گفت.. {آیکون فرار از انقلابی های فرانسوی}



    پاسخ:
    خب عزیزم شما پشت سیستمی
    سلاح گرم برمیداشتم که این بندگان خدا فرصت فرار نداشتن دیگه
    آخ از این دل دلرحم من :)
    این کامنتی که برام گذاشتی به چه زبانی بود خواهر؟
    اون پست عدم نمایشی بود! ههه هه!
    پاسخ:
    به زبان شیرین خودم :)

    پست عدم نمایشی بود!!!!
    عمو بهروز وضعیت سفید یادته میگفت منیژژژژژژ ، بعد با کف دست میزد وسط پیشونی
    الان دقیقا همون رو تصور کن :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">