میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

157 نیمه شب تا فردا

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
http://www.axgig.com/images/11121928782374704139_thumb.jpg
- من که خودم مال خودمو نگاه میکنم
+ :)
- و فکر میکنم الان چقدر بزرگ شده
+ تو خیلی با حالی دیگه :|
+ عکس کیه؟
- و اینکه ممکنه ی روز منم اینطور از ...م عکس بگیرم به یاد پدرش
- پسر شهید مهدی یاغی کرار
+ حفظکم الله
- (در جواب + سوم): خیلی
+ الکی مثلا
- والا

#سنجاقـ ـَک :
هر که دعوت شد، التماس دعای فرج ...
پنج شنبه 95/9/4 - 8:30 صبح
تهران - مسجد جامع فلکه اول خزانه بخارایی
تشییع شهید مدافع حرم گیلانی، شهید یدالله قاسم زاده
  • فاطمه غلامی

نظرات (۵)

در نوع خودش خیلی جالب بود.
کسی اون دور دورها...
اللهم ارزقنا...! :)
پاسخ:
چه عرض کنم!
این شمارش معکوس یعنی چی؟
پاسخ:
یعنی تعداد نیمه شب ها تا فردا :/
سلام خسته نباشید !
اگر میخواید سئو وبلاگتون بالا بره یا بازدید گوگلتون سریعا زیاد بشه حتما یه سر به وبلاگ گوگل سئو بزنید ! ممنون :)
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
ممنون از راهنمایی تون ولی برای این چیزها نمینویسم
:\
فردا چه خبره؟
پاسخ:
:/
میخوایم بریم ددر
  • صبا مهدوی
  • ایشالا به همین زودیها به آرزو دلت برسی  :)

    ما از نسل جهادیم..
    پاسخ:
    آرزوی دلم در حال حاضر اینه که آدم شم
    که امید چندانی بهش نیست مگر به دعای دوستان :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">