میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

154 نیمه شب تا فردا

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

به میچکا گفته بودم یه مطلب برای «25 نوامبر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان» مینویسم. الان به این نتیجه رسیدم که خودم علیه خودم و بقیه خشونت به خرج ندم خیلیه! زیادی حرف زدم، حوصله ملت سر رفت و دعوام کردن. منم خودمو تبعید کردم به اتاق. حالا من زده به سرم دیگه خودم برم از اون شال و کلاها بخرم، بقیه چه گناهی کردند هی وراجی هام رو بشنون!


#اصلنم دیگه ذوقم پرید. شال و کلاه نمیخرم.

#بله به گوش مدیریت منزل برسه یقینا میفرمایند: به درک که نمیخری!


#سنجاقـ ـَک :

عرض تسلیت و ابراز همدردی با هموطن های داغدیده مون در سانحه برخورد قطار.

  • فاطمه غلامی

نظرات (۳)

  • مـــیـــچـــکـــا بانو
  • خوب همین تصمیمی ک گرفتی و همین اعلام کردنش‌خیلیه :) ..
    مهم این ک هر کدوم از ما نه بگیم ب هر چی ک تو زندگی مون اشتباهه ؛)) ..
    پاسخ:
    بله :)


    چقدر هم که ابراز موافقت کردند دوستان :|
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • الله اکبر


    سلام!
    خوبید؟
    میگما قضیه داره این155 ها ؟؟؟
    پاسخ:
    خامنه ای رهبر :)


    سلام عروس خانم کربلایی
    الحمدلله
    شما چطوری؟! دلمون تنگ :)
    بعله بدجوووور
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • اوه اوه چ بدجری خیره مانیز دلتنگیم
    پاسخ:
    ان شاالله :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">