میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

153 نیمه شب تا فردا

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

اینجانب رو تصور کنید در حالی که دو چشم بینام و شش دنگ حواسم معطوف به مانیتور و مطالب مهم موجود روی صفحه هست. حالا ادامه ماجرا ...

+ فاطمه
- (تغییر حالت به یک چشم به مانیتور، یک چشم به مادر): بله؟!
+ نهار باقالی خورشت درست کردم. ماهی شور میخوری یا آشپل؟
- (تغییر حالت به کلا به سمت مادر): چی؟
+ ماهی بذارم یا آشپل؟
- فرقی نمیکنه.
+ باز شروع کرد فرقی نمیکنه فرقی نمیکنه رو!
- خب واسه من فرقی نمیکنه. ببین زهرا چی میخوره همون رو بذار.
+ زهرا رو ولش کن. اون که نمیخوره. تو چی میخوری؟
- واسه من فرقی نمیکنه. هر چی گذاشتی میخورم.
+ فرقی نمیکنه! یعنی من الکی تا اینجا اومدم؟!
- خب من هر دو رو دوست دارم. نمیتونم انتخاب کنم.
+ هر دو نمیشه.
- خو ماهی بذار ... نه آشپل بذار.
+ با این سن و سال هنوز نمیتونی انتخاب کنی پس حالا حالاها رو دستمون موندی. بالاخره ی روز مجبوری انتخاب کنی.
- (بنده در حالت دست روی صورت مثلا خجالت و این حرف ها): اون موقع دیگه نمیشه دو تا رو دوست داشت، انتخاب راحته.
+ فکر کردیییی! حالا من چی بذارم؟
- همون ماهی بذار.
+ (در حال خروج): رو دستمون میمونه این.
- (بدو به سمت در اتاق): گفته باشم ها! من اینا رو امشب مینویسم تو وبلاگم.
+ بله میدونم ...ـی (به نفعم نبود سانسورش کردم :) )

#هلاک فوران محبت مادرانه ات.
#دلم سوخت برا نیمه گمشده ندیده و نشناخته م که در حد ماهی شور حسابش میکنند :/

#سنجاقـ ـَک :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا

ای کسانی که ایمان آورده اید

لا تَکُونُوا کَالَّذینَ کَفَرُوا وَ قالُوا لِإِخْوانِهِمْ إِذا ضَرَبُوا فِی الْأَرْضِ أَوْ کانُوا غُزًّی لَوْ کانُوا عِنْدَنا ما ماتُوا وَ ما قُتِلُوا

همانند کسانی نباشید که کفر ورزیدند و درباره برادرانشان، هنگامی که آنها مسافرت کردند (و در سفر مردند) و یا رزمنده بودند (و شهید گشتند)، گفتند اگر در نزد ما مانده بودند نمی مردند و کشته نمی شدند

لِیَجْعَلَ اللَّهُ ذلِکَ حَسْرَةً فی‏ قُلُوبِهِمْ

(بگذارید) تا خداوند این (عقیده و گفتار) را حسرتی در دل های آن ها قرار دهد

وَ اللَّهُ یُحْیی‏ وَ یُمیتُ وَ اللَّهُ بِما تَعْمَلُونَ بَصیرٌ.

و خداست که زنده می کند و می میراند و خدا به آنچه می کنید بیناست.

وَ لَئِنْ قُتِلْتُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَ رَحْمَةٌ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ

و اگر در راه خدا کشته شوید یا بمیرید، حتما آمرزش و رحمتی از جانب خداوند بهتر است از آنچه آنها جمع می کنند.

سوره آل عمران ، آیات 156-157


  • فاطمه غلامی

نظرات (۷)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • حالا ماهی شور ک خوبه تودوران قبل از رویت نیمه گمشده ام من خیلی بدتر از ماهی شور حسابش میکردم خخخخخ
    شما دست بالا گرفتید خو 

    ان شالله بزودی رویت بشن
    پاسخ:
    :/

    سایه شون از راه دور مستدام :|
  • قاسم صفایی نژاد
  • همین در حد ماهی شور هم حساب کنند خوبه ها :)
    پاسخ:
    با این اوضاع باید بشینم دعا کنم جلوی ماهی شور کم نیاره!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • من اگه بودم از کوره در می رفتم خداییش. چه دختر خوب و خانمی هستی جداً.

    :)
    این جا کسی جرات کمتر از شاهزاده با اسب سفید نداشت جلوی من.
    دلمون ماهی خواست.
    پاسخ:
    قربانت. دیگه داشتم ناامید میشدم :)

    شرمنده =_=
    درست کردی منم خبر کن بیام بخورم :)
  • خانوم فاف
  • همین که ماهی شور هم حساب بشن خیلیه... اصن حقشون همینه وقتی نمیان😁

    +خیلی پستن اونایی که از مرگ یه انسان خوشحال میشن. حتی حیوون هم نمیشه گفت بهشون. چطور دلشون میاد درباره ی زائر امام حسین اینجوری حرف بزنن؟
    پاسخ:
    اینم حرفیه :)

    شاید دست خودشون نیست ...
    سلام
    خیلی سنجاقک عااالی بود...خدا همه رو هدایت کنه
    و همه عزیزان با شهدا و صالحان محشور شن...
    خیلی دردناک بودن..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همه محتاج هدایتیم
    ان شاالله به حق این شب های عزیز
  • صبا مهدوی
  • و اگر در راه خدا کشته شویم یا بمیریم...
    دلم میسوزد برای خودم..
    ممنون.

    + بعضی دلخوشی های کوچک را نباید از دیگران دریغ کرد...خدا حفظ کنه مادر گرامی را..
    پاسخ:
    و ایضا دلم میسوزه برای خودم :(


    + ممنونم. ان شاالله عزیزان شما هم خدا برات حفظ کنه بانو :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه قدر خوب توی این آیات خدا دل گرمی داده و تو دهنی زده.


    پاسخ:
    اوهوم ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">