میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

147 نیمه شب تا فردا

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
میگفت: بارون بود و زمین خیس. از در که بیرون اومدیم شروع کرد بالا پایین پریدن و دویدن. هر چی بهش گفتم درست راه برو، اینطوری ندو میفتی گوش نکرد. آخرش در ی لحظه سرخورد و افتاد. بلندش کردم و بردمش سمت ماشین. سوار شدیم. برگشتم عقب دیدم ساکت نشسته و سرش پایینه. گفتم دیدی گفتم ندو میفتی، حالا خوبه لباست گلی شده؟ سرشو بالا کرد و گفت اصلا خوب کردم لباس خودم بود.

#دیشب سنای آمریکا هم تمدید تحریم‌های 10 ساله رو تصویب کرد.
#پیراهن برجام و شلوار دولت تدبیر همچنان جا برای گلی شدن داره.


سنجاقـ ـَک:
مهمتر از مفاد برجام «تجربه برجام» است ... آمریکایی‌ها که قبل از برجام می‌گفتند می‌خواهیم تحریم‌های فلج کننده علیه ایران وضع کنیم، پس از برجام تا به امروز 73 طرح و بیانیه علیه ایران به کنگره ارایه داده‌اند! اینها واقعیات پسابرجام است و کسانی که می‌گویند سیاست خارجی عرصه واقع‌نگری است باید این واقعیات را ببینند زیرا اینها واقعیت‌های سیاست خارجی آمریکاست.
دکتر سعید جلیلی - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - دانشگاه کردستان
+
  • فاطمه غلامی

نظرات (۱)

با سلام و ممنون از روشنگریتون
پاسخ:
سلام علیکم
روشن تر از اونی بود که نیاز به روشنگری داشته باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">