میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

141 نیمه شب تا فردا

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

«سلام

یادت افتادم

دلم هواتو کرد

هر جا هستی سلامت و شاد باشی ان شاالله»


پیام بالا رو ارسال کردم برای 22 نفر از دوستان. از دختر همسایه کوچه بغلی گرفته تا همکلاسی یکی از دوره های دانشجویی ساکن 8000 کیلومتر اون طرف تر. هر چند 10 نفر جوابی ندادند ولی پاسخ های 12 نفر دیگه فوق العاده حال خوب کن بود. مخصوصا اونی که جواب داد: پسرم برات سلام میرسونه خاله :)


#حاجی پناهیان میگفت هر وقت خواستید ناراحت بشید اول ببینید اصلا حق ناراحت شدن دارید یا نه.

#دلگیر بودم از خبر نگرفتنشون ولی مجددا دلم گفت شاید همونقدر که سر من شلوغه، اونها هم درگیر زندگی باشند.


سنجاقـ ـَک:

حرف‌های ما هنوز ناتمام ...
تا نگاه می‌کنی
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آن‌که با خبر شوی
لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود
آی ...
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می‌شود! 

*قیصر امین ‌پور
  • فاطمه غلامی

نظرات (۳)

  • صبا مهدوی
  • مدلهای معمولیش همین شکلیه..رفاقت ها را عرض می کنم..
    مدل های با کلاس ترش که خود خدا واسطه و بهانه  و معیارش هست خیلی فرق داره..
    دیدم که میگم :)


    پاسخ:
    درسته ...

    یکی شون که خواهر شهید بود در جواب نوشت ان شاالله شهدا یاد دلت باشند ...
  • قاسم صفایی نژاد
  • در راستای نظر خانم مهدوی:
    دل به دیگر موجودات بستن – هر موجودی باشد – از خدا غافل شدن است. آری، آنان که یاد آن‌ها یاد خداست و حب آن‌ها حب خدا است، خاصان حق و فانیان در جمال جمیل على الاطلاقند. آنهایى که از من و مایى گذشته و پا بر فرق خود گذاشته و طرح کونَین و رفض نشاتین نموده‌اند، آنها اسماء علیاى حق و آیات تامّه اویند.
    بالجمله، براى زنده نمودن دل، ذکر خدا و خصوص اسم مبارک یا حىّ یا قیوم با حضور قلب مناسب است (چنانچه گفته شده است.)
    و از بعض اهل ذکر و معرفت منقول است که در هر شب و روزى، یک مرتبه در سجده رفتن و بسیار گفتن: لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین براى ترقیات روحى خوب است.


    شرح حدیث جنود عقل و جهل، صفحه 124 و 125
    نویسنده: امام خمینی (ره)

    پاسخ:
    ممنونم که از این کتاب برام نظر میذارید
    مدت هاست تو لیست انتظار مطالعه هست و متاسفانه کم کاری میکنم
    کاملا صحیح هست
    عجب! دلت واقعا هوای همه رو کرده بود؟! یا نوشتی و از یه طرف سند تو آل کردی! :|
    پاسخ:
    سند تو آل می کردم که باید برای 200 نفر میفرستادم نه 22 نفر :)
    تازه دروغ هم گفته بودم اون وقت :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">