میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

118 نیمه شب تا فردا

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
«مهمان داریم، چه مهمانی!»
بله، بعد ایامی دورهمی میدیدیم به پیشنهاد خواهر که از قضا مهمان آشنایی وارد صحنه شدن. یاد هفته پیش افتادم که رفتم اینستام رو از مرورگر نگاه کردم -گوشیم خراب شده، مدت هاست پست نذاشتم - دیدم صفحه آکادمی استاد سمندریان یکی از پست های قدیمیم رو لایک کرده.
همین بین خواهر گفت ببین این پیام تو گروه ها پخش داره میشه :
«امشب راس ساعت دوازده شب سال جدید میلادی آغاز شد. بیایید همگی با هم دعا کنیم سال جدید سال صلح و آرامش برای جهانیان باشد. هیچکس از خانه اش دور نباشد، لبهای کودکان پر خنده باشد و دنیایشان پر از شادی. در هیچ کجای دنیا جنگی نباشد، کسی در بند و گرفتار نباشد. همه جا فراوانی عشق باشد و امید و مهربانی و شکوفایی و همدلی. به امید جهانی پر از عشق و خالی از هرگونه جنگ و تعصبات مذهبی و قومی برای همه شما خوبان در سال جدید بهترین های جهان هستی را آرزو میکنم.»
عجب همزمانی ای بود بین مهمان دورهمی و پیام وارده ...

#مطلب لایک شده :

سنجاقـ ـَک:

از کرخه تا راین نوستالژی تمام عصرهای چهارده خرداد ما بود
و آقا سعید در تمام این سالها همچنان تنها تصویر ثبت شده از خیل کثیری از گمنامان در زمین و آشنایان در آسمان

اینکه 6 سال جنگ جهانی دوم به اندازه 380 فیلم سینمایی حرف دارد اما 8 سال جنگ تحمیلی هفتاد کشور علیه یک کشور نه، دیگر تقصیر دشمن نیست آقایان مسئول فرهنگ و رسانه و سینما
  • فاطمه غلامی

نظرات (۳)

  • سهیلا ملکی
  • من تو اینستا دارمت؟

    امضا یک پیرزن الزایمری
    پاسخ:
    حالا مونده تا مادربزرگ بشی سهیلا جان :)
    نه نداری. من کانال تلگرامتو داشتم که ترکوندیش :)

    با توجه به نظر - خصوصی - قبلی گویا باید بیام آدرس صفحه خاک گرفته م رو تقدیم کنم ولی گفته باشم که هیچی وبلاگ نمیشه!
    «
    آدرس پیج‌تون رو بدین دیگه خب :))))
    اصن واقعا لازم بود درخواست کنم؟! :)
    »
  • سهیلا ملکی
  • ادرس وبلاگ قبلی رو دارم ولی خب من بعد زایمان تا یک سال بعدش بی شوخی ادم ها رو فراموش کردم :|

    تو اینستا خودم خواهر
    سهیلا ملکی:)
    پاسخ:
    من عاشق این دربست مادری کردناتونم :)
  • قاسم صفایی نژاد
  • دیگه از مسئولان فرهنگ و رسانه و سینما انتظاری نیست. باید خودمان کاری کنیم: فعالیت خودجوش فرهنگی
    پاسخ:
    فصل عمار هست ...

    +
    ان شاالله موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">