میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

107 نیمه شب تا فردا

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بچه که بودم یکی از شیطنت هام این بود که روی انگشتای پام وایسم و به زور دکمه آخر یقه پیرهن مردونه بابا رو ببندم. بابا هم یکم «نکن دختر نکن دختر» های الکی چاشنی خنده ش میکرد و بعد از اینکه من به زور دکمه ش رو میبستم، بازش میکرد. میگفتم اون آقاها میبندن خب تو هم ببند. میگفت من نبستم و نمیبندم.


#بزرگ که شدم نمیدونم اول از یقه دیپلمات متنفر شدم یا از کلمه دیپلمات!

#داغ دلم به نیمه شب نمیکشه. ارسال در 14:56 چهارشنبه


سنجاقـ ـَک:

چند ماه قبل به م... گفتم اگه بمب آمریکا هم بخوره وسط تهران، باز این دولت دست از برجام برنمیداره چون شریان حیاتش هست و بس.

حالا بعضی ها دل خوش کنند به «اشتباه کردم» گفتن های حمارپندارانه جناب ظریف ...


قاصد ـَک:
خوب است یکبار دیگر برویم بخوانیمش: +من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام
مخصوصا جایی که آقا از سرنوشت مصدق گفتند
  • فاطمه غلامی

نظرات (۱)

  • حسن قاسمی
  • تازه اگه اشتباه نکنم،‌ظریف گفته از اعتماد به جان کری اشتباه کرده! یعنی وزیر اومور خارجه ترامپ میتونه قابل اعتماد باشه ....
    پاسخ:
    حتی از
    از اعتماد به جان کری اشتباه کرده
    میشه نتیجه گرفت
    باید محکمتر با اوباما دست میداد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">