میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

97 نیمه شب تا فردا

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
ی لحظه هایی هم هست که وقتی خطای یکی رو میبینم قبل از اینکه بخوام نچ نچ کنم و نکن نکن راه بندازم، یادم میاد که خودمم ی روزی ی جایی همین خبط رو کردم. این وقتا از ی طرف به قدری از خودم حرصم میگیره که دلم میخواد ی گلوله تو شقیقه م خالی کنم، از ی طرف خوشحال میشم که خدا موجباتش رو فراهم کرده تا یادم بیاد و فرصت جبران و تصحیح عمل و رفتارم رو داشته باشم، هر چند که بعضی هاش دیگه قابل جبران نیست ...

#اللَّهُمَّ وَ لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَهَ عَیْنٍ أَبَدا

سنجاقـ ـَک:
در روزی که رئیس جمهور در پای آوار ساختمان پلاسکو، گزارش آوار برداری داد و رئیس مجلس در کنار جرثقیل و بیل مکانیکی مشغول  به کار از ایمنی گفت و رئیس بنیاد مستضعفان از بازسازی دو ساله ساختمان، نتانیاهو هم اعلام کرد در مورد مردم ایران به اندازه کافی سخن نگفته است.
اصلا یک «لطفا ببند» خاصی در فضا موج میزند.
  • فاطمه غلامی

نظرات (۳)

آره. افرین.
پاسخ:
:/
ماجرا سنجاقک چیه؟ نتانیاهو. 
نشنیدم.
پاسخ:
مجددا زر مفت فرموده : +اینجا
خندیدیم.
شبیه این دو سه تا قسمت معمای شاه بود. آخرای رژیم شاه که دیگه داشتن به مردم آوانس می دادن. 
گوش مخملی تصورشون می کردن...

پاسخ:
میبینی چه اوضاعی داریم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">