میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

86 نیمه شب تا فردا

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
ی لحظه به این فکر میکنم که ی شال گردن بلند مردونه بندازم، از خونه بزنم بیرون و همینطور که دستهام رو فرو کردم تو جیب پالتوم آروم آروم برم و برم و برم. ی لحظه هم به این فکر میکنم که پاشم برم تو آشپزخونه و بساط ی کیک حسابی رو راه بندازم. یعنی تا این حد تفاوت بین گزینه های روی میز!

#بیرون ی کولاکه حسابیه.
#یادم رفته بود باد هم میتونه زوزه بکشه!
#هوا شده عین محرم ده سال پیش. فوق عاشقانه س ...

سنجاقـ ـَک:
فقط پرزیدنت ما میتونه در یک روز و طی یک سخنرانی هم با خنده به ترامپ بگه تو از سیاست چیزی نمیفهمی و هم از حلال مشکلات بودن روش مذاکره مثل برجام برای باقی مسائل.
خوشبختانه ما پرزیدنتمون بر عکس پرزیدنت آمریکاییها اینکارست. اصلا تو تاریخ ثبت شده اینکاره بودن ایشون. حتی در حد خاطره تعریف کردن جک استراو از مذاکره توی دستشویی قطار!

قاصد ـَک:
با تشکر از وبلاگ سیب زمینی بابت مطلب: +پیدا میشی غصه نخور
درست در لحظه ای که داشتم حرص میخوردم از دست چند تا زالو صفت، نقش مسکن صبر رو داشت برام.

با تشکر از جناب صفایی نژاد بابت مطلب: +زیر پا نهادن محبوب مجازی
هم تلنگر به جایی بود و هم خاطرات شاگردی محضر استاد کدخدایی رو زنده کرد برام.

با تشکر از بخاری عزیز بابت مطلب: +بهمن خاص
که هم موجب شد اسم کتابی که میخواستم یادم بیاد و هم خیلی صاف و صادقانه بود، مخصوصا خط آخرش :)

و در پایان با تشکر از احلام جان بابت مطلب: +میشه من شما رو یه بوس کنم؟
شما فکر کن فقط بابت ترجمه «اورگیم سنه قوربان» ...
  • فاطمه غلامی

نظرات (۱)

اتفاقی تشکر رو دیدم
ممنون بابت تشکر
پاسخ:
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">