میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

73 نیمه شب تا فردا

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
اینکه من دزدی نمیکنم به معنی خوب بودن من نیست
حتی اینکه از دیوار مردم بالا نمیرم هم به معنی دزدی نکردن نیست
گفتم که خودم و شما در جریان باشید!

#شدیدا به استاد فلسفه اخلاق نیازمندم، در حد جنگ و جدل وسط مباحثه
#زیادی سر در جیب مراقبه (!) فرو بردم، گویا داغ کردم
#آبجی صبح رفته مسابقه، ده روز دیگه میاد. فیلسوف نشم این ده روز!

سنجاقـ ـَک:
جناب صالحی امیری وزیر ارشاد گویا فرمودند که: «این دولت و شخص رئیس جمهور و اغلب وزرا از خانواده ایثارگران بوده یا خود ایثارگر هستند یا در عرصه‌های مختلف ایثار خدمت کرده‌اند و از این نگاه تخریب دولت، تخریب فرهنگ ایثار و شهادت است و کمک به دولت برای رسیدن به قله‌های توسعه و پیشرفت کمک به توسعه فرهنگ ایثار است».

اینکه «ملاک حال فعلی افراد هست» بماند، اینکه «چه چیزی مصداق تخریب هست» بماند، حتی اینکه «بایدها و نبایدهای فرهنگ ایثار و شهادت چیست» هم بماند. فقط یکی بی زحمت لطف کنه به من بگه ایشون این جملات گهربار رو از کجا پیدا میکنن.
  • فاطمه غلامی

نظرات (۶)

صالحی است دیگر ...
پاسخ:
تازه از نوع امیری اش ...
به گزارش خبرنگار مهر، برنامه زاویه کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما در ۲۷ بهمن با موضوع «نفوذ چیست و مصادیقش کدام است؟» به صورت زنده روی آنتن شبکه ۴ می رود.

این برنامه این هفته با حضور: شهریار زرشناس و بیژن عبدالکریمی ساعت ۲۱ چهارشنبه شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

پاسخ:
متشکر
+اینجا رو اگر نخوندید بخونید. اینکه نفوذی ها از نفوذ بگن خیلی جالبه
  • مـــهـ ـیـا ر
  • جنبه انتخاباتی داره، طبیعیه:)
    دیگران هم از پون ایثار و شهادت استفاده میکنند.

    *اشاره به پوستر پایی که جاماند !
    :)
    پاسخ:
    اگر اون پوستر با این حرف از نظر شما برابره، من نظری ندارم.

    *در مورد طراحی پوستر معتقدم باید حق نشر و تکثیر رو دوستانی که خودجوش طرح میزنند رعایت کنند


    +
    پیرو سوالی که  خصوصی پرسیدید تحقیق میکنم اگه به نتیجه رسیدم میگم خدمتتون. ولی در کل میشه یکم مودبانه تر هم مطلب رو مطرح میکردید.
  • روشــنا ...
  • از کجا میاره این جمله ها رو ول کن!!این بنده خدا cpu سوزونده! یکی از برق بکشدش!!!
    پاسخ:
    با توجه به مطلب 79 نیمه شب تا فردا، فکر کنم حق با شما باشه. همینه راهش
  • مـــهـ ـیـا ر
  • خودجوش نبود.
    دیگه ما خودمون توی بطن امور بودیم!
    همش مورد تایید ستاد حیات طیبه بود.
    و اینکه وقتی یک پوستر با این حجم و وسعت چاپ و تکثیر میشه ، و خود آقای جلیلی! حتی جلوش رو نمیگیره. حالا چه عمدا و چه سهواً. این نشون میده که توانایی اداره ستادش رو حداقل هم نداشت چه برسه به یک مملکت!

    :)
    پاسخ:
    حتما حق با شماست دیگه!
    عجب!!
    یعنی با همچین تعبیری خودشون رو می‌تونن قانع کنن!؟
    پاسخ:
    حتما میتونن قانع کنند دیگه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">