میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

48 نیمه شب تا فردا

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
گفت: تو رفتی گفت مگه من کوتاهی کردم براش
گفتم: من رفتم که نشنوم تو باز داری تعریف میکنی
و نگفتم که تمام درد من از زیادی هاست نه کمی ها


#یعنی قشنگ به خاطر رفتار امروزم خودم رو لایق جهنم رفتن میدونم

#کاملا مشخصه که دکترها هم موندن که دقیقا چرا ی آدمی با جواب آزمایشهای سالم باید چنین دردی داشته باشه ولی من میدونم که دوای دردم ی سفر طولانیه.همین
#مدرک msp رو رفتم بعد یک سال از آموزشگاه گرفتم. نمره پایانی 99 از 100. اینم رفت روی باقی مدرک ها.

سنجاقـ ـَک:
بچه که بودم با مامان روی دیوار اتاقم از این بساط ها داشتیم. کاش همیشه همون قدری میموندم ...
  • فاطمه غلامی

نظرات (۲)

  • خانم الفــــ
  • چه مامان باحوصله و عزیزی:-)
    خدا حفظشون کنه
    پاسخ:
    یکی از اون نعمتهایی که من لیاقتش رو ندارم ...
    :\
    رئیس...
    پاسخ:
    اوهوم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">