میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

46 نیمه شب تا فردا

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ
از در که اومد داخل مثل هر روز شروع کرد به حرف زدن. رفتم سمت آشپزخونه که غذاش رو از روی گاز بردارم که اومد گفت «فاطمه! فاطمه! تو ورودی نود و دو بودی؟!». کاملا معلوم بود از هولش ورودی خودش و من رو قاطی کرده بود. بعدش شروع کرد به گزارش دادن از کارهای امروزش تو آموزش دانشگاه. از رکورد مشروطی ها و تعداد انصرافی ها گرفته تا اینکه پرونده چند تا از دوستای من اومده زیر دستش و یکی از دوستام چهار ترم مشروط شده. دوست غیر هم رشته ای که میدونستم معدلش هفده بوده و معدل هفده تو دانشگاهی که میانگین نمرات دوازده بود خیلی عالی بود! آخرش هم گفت سه تا اخراجی توی هم ورودی های من داشته دانشگاه که البته با افتخار یکی شون هم رشته من بوده. بالاخره بچه های صنایع تو ی چیزی افتخار کسب کردن!

#چون کارهای فارغ التحصیلی رو پارسال انجام دادم پرونده م نرفت زیر دست خواهرجان ولی امان از روزی که پرونده یک عمرم بخواد جلوی اصل کاری حسابرسی بشه. أَسْأَلُکَ الْأَمَانَ ...

سنجاقـ ـَک:
دیروز این عکس رو از توی پوشه آوردم روی دسکتاپ. امروز آ.. از شلمچه پیام داد ...
خدایا یعنی میشه این دو سال دوری و دلتنگی نشه سه سال ...
اهواز. پادگان شهید حبیب اللهی. مقر شهید املاکی. گروهان نصر. اسفند نود و یک
  • فاطمه غلامی

نظرات (۱)

:))) دم خواهرت گرم با این آمارهاش 
واقعا خیلی بده پرونده هامون بعدا میره زیر دست خداها... :/ باید بهش چشمک بزنم بگم نوکرتم ، ضایعمون نکن جلو این جمعیت :)) بی سر و صدا خودم میرم جهنم :)) 
دوری و دلتنگی برای کی 😔 (فوضولم خووودتی ) :)) 
پاسخ:
پرونده سازی هاش واسه من رو ندیدی بانو :)
اگه میشد خوب میشد ولی فکر نکنم راه داشته باشه :/

فوضول که هستم بدجور :)
دلم تنگ شده برای جنوب و راهیان نور ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">