میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

42 نیمه شب تا فردا

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

اگه یک روز با اقتدا به +خانم فاف و مطالب «از معیارهای من برای ازدواج» شون یک سری مطلب نوشتم با عنوان «از دلایل من برای ازدواج»، احتمالا مورد اول به خودمختار شدن در چیدمان خونه اختصاص پیدا میکنه.


#قشنگ معلومه واسم تره هم خرد نمیکنن یا بیشتر توضیح بدم؟!


سنجاقـ ـَک:

با معادل گرفتن «قبل از اینکه بفهمی» و «قبل از اینکه چشم به هم بزنی» نمیتونستم کنار بیام. از نظر زمانی تناسب ندارن به نظرم!

  • فاطمه غلامی

نظرات (۴)

😂😂😂  ببین تا وقتی خونه پدریت هستی ، به فنجونم نمیتونی جا به جا کنی :))) چه برسه چیدمان 
پاسخ:
میبینی عمق فاجعه رو خواهر :))
من تو خوه مون مسئول این کارها بود. 
کلا همه کارهای هنری با من بود.
هر چیییی هم می گفتم عمل میکردن. حتی هزینه می کردن.
کیف کردم خونه بابا حسابی.
الآن هم که دیگه بعله و اینها.
پاسخ:
دم سال نویی دل میسوزونی آیا :/
دلت میاد آیا :"(
😂😂😂 خیلی پست غافلگیر کننده ای بود برای من.
بعد خوندنش تصمیم گرفتم یه سری پست به صورت درسنامه با عنوان چگونه حرف خود را به کرسی بنشانیم بذارم تا دیگه دختری مجبور نشه ازدواج کنه 😂😂😂
پاسخ:
نوش جان بانو :)

از همین الان پذیرای تشکرات حقیر باشید :))
معلوم بود دارم فخر هم می فروشم آیا؟
پاسخ:
اختیار دارید بانو
شما و فخر فروشی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">