میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

ریزه ریزه

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۵۰ ق.ظ
#چی میشه که ی وبلاگ نویس وبلاگش رو بی هیچ توضیح و یا پست خداحافظی ای رها میکنه؟
آرشیو اولین وبلاگم تو بلاگفا رو نگاه میکردم، هیچ کس از دوستانم نبودند. طاهره، رها، آقا رضا، بسیجی، کبوتر. آرشیو سومین وبلاگم تو بیان که فاجعه ست. کلا حذف کردند بی خبر! نکنید لطفا.


#در خلال پیام هام به میم ... و نچ نچ کردن پشت سر روحانی و قالیباف و رئیسی و جلیلی و جمنا و ... - دیگه ضعف کردم نشد پشت سر بقیه هم غر بزنم - دیدیم مهدی خزعلی رفته ثبت نام کرده، گفتم بیا بریم ما هم ثبت نام کنیم. الان از همین تریبون حرفم رو پس میگیرم. به قول ی استاد گرامی ای که از بچه های شورای نگهبان هستند و در جواب غر زدنهای حقیر میفرمودند اونی که شما میخوای خدا هنوز خلق نکرده، که الحق راست هم میگفتن. گیریم تایید صلاحیت بشم رای هم بیارم کی میخواد کابینه جمع کنه؟! (اعتماد به سقف رو هم رد کردم دیگه!)


#مادر جان ی ظرفی خریدن گفتن اینو دانشگاه قبول شدی با خودت نهار ببر. یعنی انصافا روحم شاد شد. من حتما قبولم امسال. حتما بی برو برگرد. (حقیر مشغول ترسیم استیکر هار هار در ذهنم بودم که مادر جان فرمودن ظرف رو گرفتم ببینم جنسش چطوره. استیکرها ضایع شدند)


#آخه بعضیا چقدر بی جنبه اند. بعد چهار سال هنوز از من بپرسن در مورد خاطرات انتخابات 92، مورد اول رو اختصاص میدم به قیافه آقای عابدینی بعد شنیدن جمله «ما تعلیق نکردیم! ما تکمیل کردیم» از جناب روحانی، مورد دوم هم قیافه خودم و ه... هست جلو ستاد روحانی زیر سینما. انصافا هر جور حساب کنیم «من که نگفتم» در برابر اون شش - هیچ عقبه. چیه بنده خدا رو الکی دست میندازید. (نکنید یهو روح برجام عذاب الهی بر ما نازل میکنه :/ )


#شما میدونستید شباهنگ به خاطر نمره نوزده، انشاش رو جلو معلم پاره کرده ریخته تو سطل آشغال؟! منم نمیدونستم تا وقتی که رفتم پروفایلش رو خوندم. اصلا ارج و قربش پیشم دو چندان شده از وقتی فهمیدم.


دیگه یادم نمیاد چی میخواستم بگم! فعلا همین.
  • ۹۶/۰۱/۲۳
  • فاطمه غلامی

نظرات (۷)

به نظرم کسی که وارد مباحث آش رشته ای سیاست میشه، حداقل جنبه نقد مطالبش رو هم باید داشته باشه.
و شما متأسفانه فاقد این آپشن هستید.
:|
بدرود.
پاسخ:
اگر موجب خیال اسوده شما میشه اعلام میکنم که من کلا فاقد هر نوع آپشنی هستم
به سلامت
:)) ایشالا که امسال قبول شی و با اون ظرفه غذا ببری :))) 
چه رشته ای هستی میقات ؟ 
امسال در کمال تعجب احتمالا به کسی که هم عقیده نیستم باهاش رای بدم :)) 
پاسخ:
سلام
ممنون خانم دکتر مهربون
باید برای ارشد صنایع امتحان بدم

بیا به من رای بده
اینقدر ماه نیستم که هستم. خانم نیستم که هستم. فضول نیستم که هستم :)
دیگه کی از من بهتر :))
روم به دیوار :)))
من هنوز بابت اون حرکتم خجالت زده‌ام
جوان بودم و جاهل :دی
پاسخ:
سلام
اتفاقا خیلی خوب بود
منم ی نوزده خاطره انگیز همراه با لجبازی دارم :)
خدا رو شکر یادت نیومد. دچار روان پریشی افکار شدیم
:)
پاسخ:
فکر کن خودم چه میکشم ز حال پریشانم :)
سلام 

جالبه
از همه چیز و  همه جا حرف دارید برای گفتن :)

موفق باشید


مـ ادی ـر
پاسخ:
سلام

ان شاالله که با این پر حرفی هام خسر الدنیا و الاخره نشم

ممنون از حضورتون :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عاغا منم هرکی میرفت خیلی ناله میکردم
    اما یوقتایی واقعا وقت نمیشه
    من تز بهمن ماه ی مورد توذهنمه خواستم بنویسم وقت نشده 
    کم کاری هم نمیکمم واقعا یوقتایی درگیریا زیاد میشه 
    از کسالت پدر و مادر گرفته تاااااا کارهای دم آخری 
    وقتی چیزی بخواد قاطی بشه همه چی باهم قاطی میشه 
    ولی  خداییش دلم تنگشه

    پاسخ:
    ان شاالله که دوستان همیشه به سلامتی و خیر و خوشی سرشون شلوغ باشه عزیزم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بی زحمت رئیس جمهور شدین یه ریاست هم به ما بدین تو اصفهان

    پوکیدیم تو تهران
    پاسخ:
    سلام علیکم

    اصفهان خیلی خوبس فقط ی خرده گرمس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">