میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

فاقد عنوان 3

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

یَا إِلَهِی

اى خداى من

وَ رَبِّی

و پروردگارم

وَ سَیِّدِی

و سرور من

وَ مَوْلاَیَ

و مولایم

لِأَیِّ الْأُمُورِ إِلَیْکَ أَشْکُو

براى کدامیک از دردهایم به حضرتت شکوه کنم

وَ لِمَا مِنْهَا أَضِجُّ وَ أَبْکِی

و براى کدامین گرفتاریم به درگاهت بنالم و اشک بریزیم

لِأَلِیمِ الْعَذَابِ وَ شِدَّتِهِ

آیا براى دردناکى عذاب و سختی اش

أَمْ لِطُولِ الْبَلاَءِ وَ مُدَّتِهِ

یا براى طولانى شدن بلا و زمانش

فَلَئِنْ صَیَّرْتَنِی لِلْعُقُوبَاتِ مَعَ أَعْدَائِکَ

پس اگر مرا در عقوبت و مجازات با دشمنانت قرار دهى

وَ جَمَعْتَ بَیْنِی وَ بَیْنَ أَهْلِ بَلاَئِکَ

و بین من و اهل عذابت جمع کنى

وَ فَرَّقْتَ بَیْنِی وَ بَیْنَ أَحِبَّائِکَ وَ أَوْلِیَائِکَ

و میان من و عاشقان و دوستانت جدایى اندازى

فَهَبْنِی یَا إِلَهِی وَ سَیِّدِی وَ مَوْلاَیَ وَ رَبِّی صَبَرْتُ عَلَى عَذَابِکَ

اى خدا و آقا و مولا و پروردگارم بر فرض که بر عذابت شکیبائى ورزم

فَکَیْفَ أَصْبِرُ عَلَى فِرَاقِکَ ...

ولى بر فراقت چگونه صبر کنم ...


#نسیم شمالی از لا به لای پرده آشپزخانه میبردم به خاطرات آن رگبار جنوبی پادگان حمید و نوایی از دیار احرار که میخواند زمزمه های مردی در قله اعلای عاشقی را، همه و همه برای آنکه به یاد بیاورم چقدر دلتنگم! این رسمش نیست ...
  • فاطمه غلامی

نظرات (۱)

عاشقانه ی علی 
این قسمت دعا هر بار بخونم اشکم در میاد سرش و بعد خجالت می کشم 
میگم نه من گریه می کنم  برای دوری تو نیست گریه می کنم برای مشکلات الانم! نه حتی برای گناهانم!!!! و علی داره از دوری خدا میگه!!! :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">