میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

بیچاره و بدبخت من

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ب.ظ

دیشب تنها دو رکعت نماز خواندم به انضمام یک دور ذکر تسبیحات. تنها همین. بماند که دو شب قبل همینش را هم نخواندم. بماند که فقط پنج تا از روزهایم را گرفتم و باقی را یا وسط روز از درد معده شکستم یا کلا نگرفتم. ختم قرآن پیشکش، قضا شدن نمازم وسط ماه مبارک که دیگر اوجش بود. اعتکاف را که حرفش را هم نزنم خیلی بهتر است. چقدر برنامه ریزی کرده بودم برای خادمی.

ختم قرآن و اعمال شب قدر و جوشن کبیر و اعتکاف، هر چند مستحب موکد است اما از واجبات نبود. برای منی که از هفت سالگی روزه گرفته ام جمله «وجوب روزه به شرط بیماری از فرد ساقط می شود» شکنجه مدام است. نماز را وقتی جانباز قطع نخایش روی تخت اول وقت میخواند من باید سر بگذارم بمیرم اما باز دلخوشم به ادای قضایش. هیچ کدام اینها، هیچ کدامشان، قدر این فکر که این نتیجه کفران نعمت و ناشکری خیرات و نعمات بی حد و حساب رمضان قبل است آزارم نمی دهد. مادر هزار بار گفت ناشکری نکن ...


  • فاطمه غلامی

نظرات (۴)

سلام 
منم این رمضان هییییییچ کاری نکردم 
فقط دوست دارم زودتر تموم شه 
پاسخ:
سلام
هوای سحراشو دوست دارم
میترسم حسرتش رو دلم بمونه
  • قاسم صفایی نژاد
  • ان شالله بهبودی کامل و شفای عاجل
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاالله
    متشکر
    سلام
    خیلی از ماها توفیق بندگی خالصانه و مناجات عاشقانه رو تواین روزها و شب هایی که از ماه مبارک سپری شد پیدا نکردیم .
    ان شاءالله تو این فرصت کمی که از ماه مهمونی خدا مونده ، توفیق بهره مندی از برکات رمضان نصیبمون بشه.
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    محتاج دعا
    کامنتی برام نیومده یا اهل تایید نیستید؟ 
    پاسخ:
    شرمنده شرمنده شرمنده محبتت عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">