میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

145 نیمه شب تا فردا

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بچه که بودم فکر میکردم منظورش اینه که کمتر حرف بزنید که دفعه بعد حرفی برای گفتن داشته باشید.

بزرگتر شدم و دستم که به فضای مجازی رسید، نظرم تغییر کرد. فکر کردم شاید منظورش چیزی مشابه همون جمله ادبی باشه که هر بار از قول یک نفر نقلش میکنند. همون جمله که میگه ارزش آدم به حرف هایی هست که برای نگفتن داره.

امروز وقتی سر سفره صبحانه نشسته بودم و صداش رو میشنیدم، به نظرم رسید هیچ چیزی بهتر از «همه پل های پشت سرت رو خراب نکن» معناش نمیکنه.

خدا میدونه! شاید چند وقت دیگه نکته مهم تری پشتش پیدا کردم!


#مادر از قول مادرجون خدا بیامرز میگفت «ایته نزده حرف بنه»، یعنی یک حرف نگفته باقی بذار.

#الان توانایی بالقوه اپوزیسیون شدن و فمنیست شدن در حد اعلای مرد ستیزی رو توامان در خودم میبینم. یک چیزی تو مایه های اون برنامه هه که آخرش بهمون گفتن اصلاح طلب. خدا کنه بالفعل نشه که حقیقتا دیگه جایی برای بالفعل کردنش ندارم فعلا.

سنجاقـ ـَک:

علی مطهری -نائب رییس مجلس- امروز در دانشگاه شریف در مورد تمدید ده ساله تحریم‌های امریکا علیه ایران: همه ما آمریکا را می‌شناسیم و به او اعتماد نکردیم. ما نباید در دام ترامپ بیافتیم. آنها می‌خواهند ایران خودش برجام را نقض کند.  همین یعنی برجام به نفع ایران بوده که اینها به دنبال نقض آن هستند. یعنی آمریکا برجام را موجب قدرت یافتن ایران می‌داند. اینها به دنبال این هستند که کاری کنند ایران برجام را نقض کند. ما باید صبر کنیم اگر بناست نقض شود باید از سوی آمریکا باشد. اگر اینگونه شود به ضرر آمریکایی‌هاست. اگر نقض آنها موجب نقض ما شود اتمام حجت از سوی ایران است. ما حسن نیتمان  را نشان دادیم و نباید احساسی شویم و کاری کنیم که موجب استفاده انها شود.


جناب مطهری که هیچ، اونایی که بهش رای دادند هم به کنار، عمق استدلال هم که جای خود، نقص و نقض برجام هم به درک، من دلم برای ترامپ میسوزه که با اینکه دیگه چیزی برای نقض و پاره کردن به دستش نمیرسه، باز این جماعت دارن مثل لولوی خرابکار همه چیز رو سرش میشکنند.

داداش! تمدید تحریم تو همین دولت اوباما جونتون قانون شد، تصویب شد و تمام.

  • فاطمه غلامی

نظرات (۱)

  • ...:: بخاری ::...
  • اخی مازنی! :)
    پاسخ:
    معلومه پایتخت نمیدیدیا :)
    مازنی نه ، گیلکی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">