میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

95 نیمه شب تا فردا

سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

میگه چیه؟

میگم دلم میخواد گریه کنم.

میگه مگه افسرده شدی؟

میگم نه حال معنوی بهم دست داده.

میگه کوله نداری که؟

میگم چی؟!!

میگه کوله!


میزنم زیر خنده. چی بگم مادر من؟ خدا حفظت کنه که فاز معنوی نمیذاری برای آدم ...


اولین سفر راهیان نورم بود. موقع برگشت رفتیم جمکران. شام رو تو حیاط خوردیم و قرار شد بعد نماز و انجام اعمال، همه ساعت یک جلو اتوبوسا باشیم برای برگشت به خونه. نمیدونم سر کدوم یکی از اعمال بود گفتم آقا به خدا من دیگه نمیکشم شرمنده. سجاده م روگذاشتم تو کوله م و کوله م رو هم گذاشتم جلو پام و به بغل دستیم گفتم خواستی بری منو صدا کن بی زحمت. سرم رو گذاشتم رو کوله و فاتحه. نمیدونم چقدر گذشت که سر بلند کردم دیدم ساعت یک رو هم رد کرده. بلند شدم اومدم دم اتوبوس دیدم اوه تازه من زودتر از بقیه هم رسیدم. اون بنده خدا که رسید گفتم عزیز جان مگه قرار نبود صدام کنی. گفت ببخشید ولی دیدم حال معنوی بهت دست داده گفتم مزاحمت نشم.

من :|

خواب :/

حال معنوی :))))


#کجایی جوونی که یادت بخیر ...


سنجاقـ ـَک:

دلم برا جناب وزیر اقتصاد کباب شد. خب بابا راهش رو باز کنید بذارید بره درسش رو بده و حقوقش رو بگیره. والااااا

اصلا این دکتر روحانی چی میکشه از دست اینا. بذارید بنده خدا رای بیاره بعد براش طاقچه بالا بذارید. مجددا والااااا


+دیگر وزیر اقتصاد نمی‌شوم

  • فاطمه غلامی

نظرات (۷)

:)))) حال معنوی تو قربون

دلم برای اردو تنگ میشه
صدساله اردو نرفتم
اصلا دیگه اردو برای ما جوونی گذرونده ها سخت معنی پیدا می کنه
شما جوونی خودمو می گم

وزرای روحانی ماشالله همه سنی ازشون گذشته، گناه دارن بندگان خدا
پاسخ:
قربانت :)

اردو
کجایی اردوووو
و در ادامه چلیک چلیک اشک و از این حرفا :))

مهندس رستمی معاون امور جوانان جناب دکتر فرمودن مشکل ما وجود جوان هراسی در بین برخی ست. حالا انگار این وزرای کابینه خانه سالمندانی رو من انتخاب کردم :)
(:
پاسخ:
خنده هم داره والا
تازه ما پیر راه شدیم اتفاقا الان سفر میچسبه.
انشالا باز از این سفرای معنوی قسمتت بشه اونم با پسر مردم..:)
پاسخ:
اینقدر دلم تنگ شده برااااااااا سفر :)

ان شاالله :)
  • ســوز ستان
  • دفعه ی دیگه قبل از حال معنویت منم دعا کن! :)

    به خاطر این وزیر اقتصاد خسته هم که شده به روحانی رای ندیم بذاریم ملت برن به درس دادنشون برسن دهع!
    پاسخ:
    محتاج دعا آبجی
    اگه باز نپروندنش به رو چشم :)

    حالا شما بگو ولی اگه گوش دادن :)
    به وضعیت آقای روحانی از این زاویه، زیاد نگاه نکردم ... یادمه یک بنده خدای چند وقت پیش میگفت که وزرای دولت، از آقای روحانی حساب نمیبرن! بر خلاف وزرای احمدی نژاد ... روحانی است دیگر، حق خودش رو نمیتونه بگیره، چی برسه به حق مردم!
    پاسخ:
    زاویه رو ی ذره باید برش گردونید
    وزرای روحانی پوستشون کنده س بندگان خدا
    نه از این نظر که خیلی کار شاقی کرده باشند یا خیلی انتقاد روشون باشه
    از اون نظر که به جا ی مشایی باید به شش تا مشایی جواب پس بدند
    :))) بچوک فک کرده خلوت کردی :-/

    پاسخ:
    حالا اگه خلوت کرده بودم یهو با بولدزر میومدن وسط حال معنویم :)
  • مـــهـ ـیـا ر
  • اوه! هنوز 95 تا باقی مونده؟!
    فردا هنوز نیامده!
    فکر کنم فی المثل همون قضیه شنبه است! که از شنبه!
    پاسخ:
    دقیقا قضیه شنبه ست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">