میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

میقات

زمان و مکانی برای برایِ او بودن ...

همدردی طور!

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

دیشب داشتیم تلویزیون میدیدیم که مامان خانم رفت تو اتاقم بعد یهو داد زد این چه وضعیه فاطمه.

منم د بدو که ی جوری رفع و رجوعش کنم. گفتم خب نمیشه که هی جمع کنم پهن کنم.

گفتن حالا فردا همه وسایلتو جمع کردم ریختم تو حیاط میفهمی.

هیچی دیگه. از ترس صبح بلند شدم پارچه و روبان و چسب و قیچی و غیره رو جمع کردم و اتاق رو کردم دسته گل. ولی حالا دوباره باید بریزمشون وسط اتاق بشینم سفارش مشتری رو آماده کنم.

شلخته نیستم ولی وقتی دارم کار میکنم باید وسایلم دور و برم و دم دستم باشن. دقیقا مامان خانم هم عادتش هست ولی خب از امتیازات مادرانه شون بهره میبرند دیگه :/


#دقیقا موقع ارسال پیام زیر تو کانال من داشتم اتاق تمیز میکردم :)

  • فاطمه غلامی

نظرات (۱۰)

خخخخخخ
پاسخ:
بخند :)
مامان من که دیگه کلن نا امید شدن. من برنامه ی صد روزه رو اجرا کردم. اولش یکم سخته. ولی عادت می کنن😂😂😂😂
پاسخ:
نه عزیزم. مامان خانم ما شوخی نداره. همه وسایلامو از پول توجیبی هام خریدم به ریسک برنامه صد روزه نمی ارزه اصلا :)
  • قاسم صفایی نژاد
  • خیلی خوب بود :D
    پاسخ:
    خیلی!
  • خانم الفــــ
  • :)) از جهت هماهنگی
    پاسخ:
    بخند :))
    مامانای شما این همه بهتون دقت دارن و میرسن، خدا حفظشون کنه از الان تمرین کینن تو رو خدا اقلا به خودتون رحم نمیکنین به اون شوهرهای بیچاره ای رحم کنین که مجبورن شما و رویه انفجاری شما رو تحمل کنن!!
    پاسخ:
    خدا بهش رحم کنه. حقیر که بهش رحم نمیکنم به هیچ وجه
    طنزیم خیلی خوبه :)) 
    مرتب کردن اتاق، حوصله میخواد، وقت می‌خواد، من ندارمشون :دی 
    پاسخ:
    امان از دست شما آقایون
    کانال طنزیم رو دنبال میکنم، خیلی عالیه :))))
    پاسخ:
    عالییی
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • :))))))))))))))
    عههههه
    خدای میمنت و مبارکی و شگون و همزمانی اتفاقات
    پاسخ:
    سلام. میگفتی گاوی گوسفندی چیزی بزنم جلو پات :)
    خخخخخخ ツ 
    پاسخ:
    خوش بخندی ان شاالله
  • مردی بنام شقایق ...
  • تجربه ثابت کرده گزینه های روی میز مادرا از امریکا هم خطرناک تره و به عملی شدن بسیار نزدیک!

    من اینو اونجا باور کردم که پس از سه بار تذکر! یه روز صبح دیدم در قفس کفترای نازنیم بازه و بچه تره و جاش نیس...
    پاسخ:
    خدا وکیلی کبوتر رو حق داشتند دیگه ولی اخه پارچه نه سر و صدا داره و نه کثیف کاری
    یکی نیست بگه مادر من کمی رحم

    اخطار دوم رو هم گرفتم خدا به خیر کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">